måndag 4 januari 2010

Tusen ord får säga mer än en bild


Hej Alleman&kvinn!

Först ska jag säga att min tele har spårat ur totalt, bilderna vill inte föras över till datorn, den säger att det ska ta 11 timmar att kopiera. Misstänker att det är minneskortet som ballat på något sätt, ska försöka fixa detta. Jag har tillexempel en bildkavalkad från julen som ni inte har fått se (kommer ju kännas jävligt aktuell sen när den väl kommer upp i slutet av januari... NOT).
Så alltså, inga foton från mig på ett tag tyvärr.

Idag fick jag en av mina största extraprisupplevelser någonsin, jag lovar att jag inte ljuger, ett nät a´ fem stycken avokados på Netto för SJUKA femton spänn, fatta lyckan!!!! Jag köpte tre nät fast jag ville köpa alla. Nu ligger dom travade och glänser på ett fat som ett Omega 3 stilleben. Känner mig som Anna Skipper, tror att hon har såna lyxiga råvaror hemma jämt, och typ stora skålar med dyra Macadamianötter och Gojibär och skit som ingen normal människa har råd att köpa.

Kanske är det en rikstäckande kampanj så spring till närmsta Netto och kolla, och om någon har tips på om det ens går att frysa in avokados eller spara dom på något sätt så säg för jag har fått storhetsvansinne och vill köpa upp hela partiet.

Allra vänligaste hälsningar från Stajn


3 kommentarer:

  1. ÄLSKAR bilden på Anna Skipper! Det är skoj att hon heter Skipper också, som Barbies lillasyrra.

    /H-emma

    SvaraRadera
  2. o-m-g!!!! 15 kr?????? THAT IS SOME EFFED UP MESS!!!!!
    vi ska ta långpromenad till värnhem imorgon, vallfärda till deras konsum som har lantchips för 10 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. 10 spänn PRISVÄRT!!!! Kom förbi mig innan vettja så hjälper jag till att bära, fast chips är ju inte så tungt!

    /Stajn

    SvaraRadera