söndag 1 november 2009

Pizzatajm #2

Igår var det pizzatajm i Uppsala! Det gräddades pizza tills brandlarmet gick! Inte alls flådigt som Stajns, med typ 100 olika sorters pizza. Bara en endaste, men den var jävligt god. Mozza (euroshoppers asbilliga, 7.90, prisvärt!), champinjon och paprika.

Jag har inget foto för jag har slarvat bort min telefon! Men alla vet ju hur en pizza ser ut ändå.

Esset kom med ett helt förskräckligt uttalande igår, mitt under middagen. Han sa att vår pizza var för fin för bloggen. Jag sa att jag inte förstod vad han menade; Stajn har ju tillagat pumpa, det slår väl pizza med hästlängder, om man nu ska dela upp saker i fint och fult. Han sa att han syftade på "smet i glas".
Tack vare www:t kommenterade Stajn:

"Den ska upp!

det kan ju han fethajja!"

Hej från Hemmaemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar