tisdag 11 maj 2010

Hopakoket





Halloj!

Idag har jag äran att laga mat till denna grymma donna, det blev ett hopkok av följande ingredienser:

  • Röda linser
  • Kross tom
  • Dijonsenap
  • En burk pizzasallad
  • Vitlök
  • Ajvar
  • Havregrädde
Till hopkoket ska jag servera världens bästa snabbråris (nämner inget namn men jag tror det är det enda som finns på marknaden), samt en sallad av isbergs, bladspenat, gurka, Salladskrydd, vitlök, Olja OCH RÖDVIN MED LITE SAFT I. Alltså om ni skulle ha en skvätt rödvin hemma som det råkat komma saft i så kan jag verkligen rekommendera er att använda detta istället för vinäger!

NU får jag strax besök, så hoppas det smakar!

3-vlig kväll!

Ps: Hemma guh vad vi ringer om varandra hela tiden, jag försökte ringa tillbaka nyss men kom direkt till telesvar, dog din nalle? Men snart hörs vi!!!!



Här sitter jag på Fikaplatsen 1 och bara njuter av att maten är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar