söndag 2 maj 2010

ALLEMANSRÄTTENS BÄTTRE HÄLFT FYLLER ÅÅÅÅÅÅR!


NU är klockan över tolv och det är Hemmaemmas FÖDELSEDAG!!!! Jag hatar att jag är i Malmö och inte i Stockholm för att fira henne. I övrigt är inte Hemmaemma så mycket för att fira just sin egen födelsedag, andras är hon däremot expert på att styra upp. Andra saker som Emma är bra på är:

  • FLYTTA!!! Hemmaemma är som en jävla mästare i Tetris när det kommer till att packa flyttlass, hon är en utmärkt arbetsledare och vet precis vilka saker som ska sulas in, något mjukt, något hårt, något avlångt osv. Hade jag inte haft Emma vet jag inte vart jag hade bott idag, på allvar alltså.
  • PRATA! Emma är jättebra att prata med. Med prata menar jag, skämta, förstå, ge knivskarpa analyser, prata politik, prata i telefon, kallprata om allt möjligt osv.
  • BAKA BRÖ!
  • FÅ EN ATT KÄNNA SIG VÄLKOMMEN!
  • TA DET PIANO! Emma är så bra på att vara lugn och klok i alla situationer, jag fattar inte hur hon gör.
  • SJUNGA OCH GÖRA MUSIK! Alltså denna däkan sjunger som en hel jävla änglakör!
  • SKRIVA!
  • BEHÄRSKA TYP SAMTLIGA TEKNIKER INOM BILDKONSTEN!!!!
  • SY! Hon syr liksom jeans och brudklänningar och såna avancerade prylar.
  • VARA SMART OCH ALLMÄNBILDAD!
  • FIKA! Egentligen borde jag bara röka när Emma är med, för det blir ändå aldrig så trevligt utan henne, som tur är fikar vi ganska ofta via telenätet. Dvs jag tänder upp under köksfläkten och hon ute på balkongen och så sitter vi där och gafflar mellan blossen.
  • SKÄMTA!
  • OCH TUSEN SAKER TILL!!!!!!
Och till råga på köpet ser hon ut som en million dollars gudinna. Här kommer några foton på skönheten. Hoppas du inte blir arg på mej Emma för att jag lägger upp, du vet att det är av kärlek ju.

GRATTIS!!!!!!
Jag älskar dig!
Detta dragspel hittade vi i Lund, Emma kunde liksom spela på det direkt, jag önskade olika låtar bland annat Internationalen och 34:an.

Älskade Emma jag längtar tills vi ses igen, jag vore inte ett skit utan dig.

All kärlek och tusen kramar från DIN STAJN (plus att jag vet att Påan också skriver under på detta inlägg utan att hon vet om det, visst Pvan?)

Ja må hon leva OCH leverera ut i hundrade ååååår!

Allemansläsare! Varför inte passa på att gratta, tillexempel med en enkel kommentar på bemärkelsedan?

HURRA!

Alltså jag vet inte varför det står 2 Maj där uppe, det är den 3 Maj och inget annat datum som är Hemmaemmas födelsedag!!!!

5 kommentarer:

  1. HURRA för Emma & jätteGRATTIS!!

    SvaraRadera
  2. skriver under. på allt.

    SvaraRadera
  3. Grattisgrattis väldigt mycket kram!!!

    SvaraRadera
  4. Instämmer på allt ovan och skriver under jag med!

    Största och bästa året må komma till Hemma nu!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS TILL FINA HEMMAEMMA!!!!!!!!! MÅ HON LEVA UTI HUNDRA DE ÅR!!!!

    SvaraRadera