tisdag 19 oktober 2010

Quattro formaggio

Här om veckan hade jag äran att bjucka den fantastiska Sibille Attar på krubb. Hon föreslog att vi skulle äta svennetapas, asså alla olika grejer man har hemma bara, men eftersom jag inte ens hade en smula knäckebrö fick jag helt sonika gå och handla. Eftersom jag kände mig oerhört rik den dagen så köpte jag mest ost. Här följer lite bilder från den gången och några andra gånger som jag åt.

Quatro formaggio skulle man kunna kalla måltiden. På bilden saknas dock halloumin.

Sen åt vi rödbetor också, och chips. Oliver och brö.

"Drack dom vin och te?" kanske ni undrar nu.

Nä förrihelvete, vi blandade ut vinet med fanta, slängde i lite apelsiner, och kallade det "Sangria".

Dagen efter åt jag rester till frukost. Vilken lyx va! Jag älskar rester.

Och serverade kaffe på sängen. Jag är ju en pärla! Elsa Billgren hade varit stolt över mig.

Så fortsatte jag jobba på det här med jävligt göttiga frukostar. Kolla in weinerbrodsen lixom!


 Haj haj! 


Va?


HEMMAEMMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar