torsdag 14 oktober 2010

Får man fika?

Den som vill mig något, vill få mig att göra något, eller ba träffa mig en dag när jag inte orkar ta mig hemifrån, lockar bäst med fika (även om jag helst ser att någon kommer hem till mig med fika de dagar jag inte pallar ta mig ut (Hej Ivaylo, jag har köpt toapapper så det behöver du inte köpa nästa gång du kommer hit. Men allt annat har jag inte.)). Jag är så jävla lättflörtad asså.

Trots erbjudande om fika tackade jag just nej till ett tillfälle att SNACKA, vilket förmodligen är det enda jag gillar mer än fika. SÅ JÄVLA PLIKTTROGEN.

Nu tänkte jag attt jag skulle lista saker jag gjort för fika, men jag kan bara komma på att jag stod som studentrepresentant för institutionen för språk och språkutveckling på kom-och-kolla-på-universitetetdag (nästan en hel dag för kaffe och fralla). Jag skulle få pengar också men dom glömde jag hämta. Det är viktigt att prioritera i livet.

HEMMAEMMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar