tisdag 21 september 2010

Stina "Pelle Jonssonadäkans däka" Johnson FYLLER ÅR!

TUSEN GRATTIS OCH FYRVERKERIER TILL DIG! Jag önskar så innerligt att jag fick fira dig på fikaplatsen, och dricka kaffe och baka tårta och blåsa serpentin och fika fik och snacka skit och allt annat som vi alltid vill göra, men extra gärna på din födelsedag!

Du är ju jävligt smart och så, men jag vet inte om du, trots all denna smarthet, någonsin kommer fatta hur viktig du är för mig. Och hur viktig du har varit för att jag skulle bli den jag är, och hur viktig du kommer vara för att jag ska bli den jag kommer bli.


Det här är nog den äldsta bilden jag har på mig och däkan. Den är från 2004, och är tagen innan vi tillbringade i princip en hel natt på badrumsgolvet hemma hos Ray-Ray. Vi hade precis flyttat ihop, men det var nog den natten som vi blev vänner på riktigt.

Jag är så förbannat glad över att du finns i mitt liv, och alltid nära via telen, trots att du bor så långt borta nu. Detta måste det bli ändring på inom en snar framtid, det är ju inte livskvalle för fan. Det var ju därför jag hette hemmaemma i din telefonbok, för att vi skulle dela tak!

Jag älskar dig.

Puss och kram
Från din vän
EMMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar