onsdag 29 september 2010

Heavy Metal FOOOODER

För länge sen bakade jag bröd och hittade en spänn i det. Det var ofräscht.

Igår kokade jag pasta, skivade ned lite avokado och tomat, saltade och satte mig ned för att skövla in.
Hitta en skruv.
Jag frågar mig ???????????????????

Sen tappa jag en spänn i kaffet i morse. Har jag järnbrist, eller vad vill KOSMOS säga mig?




Jag vill också fråga mig hur det är möjligt att Wille Crafoord är moderat. Som tur är så är han uppenbarligen den enda moderata kulturarbetaren vi har här i landet. En brukar ju tycka synd om minoriteter, men äh, ja vettefan asså.

Vänlig hälsning
Hemma-E

2 kommentarer:

  1. det lär ju va brist på gång.
    sofia talvik är moderat också. de brukar alltid sporta dessa tu så fort det är nån undersökning där det vill ha nån slags jämvikt, politiskt..
    och så mange schmidt då om han räknas
    /KB

    SvaraRadera
  2. Ja det står ju om dom i artikeln, ja vet. Jag blev lite ivrig och sensationssökande, eftersom låten på riktigt kom upp i min skalle när jag hittade skruven. Men vem är sofia talvik? Jag hade inte hört talas om henne innan jag googlade "moderata kulturarbetare". Och på tal om Mange Schmidt så var det säkert för han var moderat P3 petade ned honom från gullegrispedistalen, för att lämna plats åt al fakir. P.S. OBS! detta är inte internetmobbing, schmidt är förmodligen precis lika "skön" som han ger sken av D.S.

    SvaraRadera