fredag 18 juni 2010

En enkel lösning

STAJN JOHNSON VAR ÄR DU? Jag har stopp i diskhon, och tänk om du var här, då kunde du fixat det. Det är klart att jag kan göra det själv, jag är ju förrihelvete en redig människa, men det är inte samma sak. Ingen rensar avlopp med samma glöd som du.


Ett sånt här set ska du få av mig någon gång! Kolla in den där blå grejen, det verkar vara en tryckgreja! Istf disktrasa eller svamp för att få till det där riktiga suget. *dreglar.................* *vill ha* *etc*

HEMMAEMMA

1 kommentar:

  1. VA Ä DE FÖR GREJ!!!!!! VILL VERKLIGEN HA! Ja fy fan alltså när jag startar upp firman "Spola kröken" och sugproppar rör hela dagarna! När folk ringer för att försäkra sig om jag verkligen kommer att komma på avtalad tid (en vet ju att det är lite si sådär med tidsuppfattning och pliktrogenhet inom hantverkargillet) så ska jag svara

    -Näe vettu det är raka rör alltså, jag kommer som avtalat, sätt på kaffet bara så tar vi en fik när jag rensat färdigt.

    *LÄNGTAR*

    Å Hemmaemma jag önskar så att jag va hos dig och fixade, har du skruvat av och rensat ur undertill, eller räckte det att ta med proppen? Alltså jag vet ju att du gör det lika bra som jag, men jag tycker att det är roligare bara.

    PUSS

    PS: Var är du när jag behlver dig till flytten nästa vecka, inget kul att flytta utan dig som arbetsledare.

    *Alla är vi duktiga på något här i livet!*

    SvaraRadera