onsdag 28 april 2010

Ostfest

Ibland talar jag och Stajn om varför det väldigt sällan kommenteras på våra blogginlägg. Inte så ofta talar vi om det, vi har nämligen mycket annat att tala om, till exempel extrapriser och sånt. Men ibland. Någon gång i framtiden kanske det kommenteras så pass mycket att vi ställer till med en frågestund! Det gör ju alla bloggare av rang. Så får jag och Stajn svara på alla grejer ni undrar över. Det är ju säkert skitmånga som undrar vad vi äter till frukost, hur vi gillar vårt kaffe, hur vi förhåller oss till datummärkning på mjölk, om vi sover på sida, rygg eller mage, vilket smågodis som passar bäst om man bara ska äta små till middag etc osv mm mm!


Idag dukade jag i alla fall upp med lite rökt ost till middag. Denna stilrena anrättning kräver inga som helst förberedelser, bara att sprätta upp plasten och placera i mitten av en stor tallrik (eller varför inte lite nonchalant osymmetrisk uppläggning som jag gjort) för att sedan servera!

4 kommentarer:

  1. LYYYYXX guh va gott!!!! /Stajn

    SvaraRadera
  2. ÅHHHH, jäklars va gott!!

    SvaraRadera
  3. Brukar inte kommentera men tänkte att det är tråkigt att ingen annan gör det heller (tydligen) så här kommer en: vilken FANTASTISK blogg alltså jag bara garvar rakt igenom! jag vill bara läsa mera! //Janna

    SvaraRadera
  4. JANNA: ALLEMANSRÄTTEN ÄLSKAR DIG!!!!!!!! Bara så att du vet!

    SvaraRadera